.:: فروشگاه اینترنتی تکان - دفتر 50 برگ فنری-1402/3847 ::.
لیست کالاها
فروشگاه اینترنتی تکان

دفتر 50 برگ فنری-1402/3847

کالاها  


دفتر 50 برگ فنری-1402/3847
🔍
🔍
🔍
🔍


دفتر 50 برگ فنری-1402/3847

 

30,600 25,500 تومان

مشخصات کالا









توضیحات


دفتر و کاغذ
لوازم‌التحریر یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین وسایل کودکان و نوجوانان است. این دسته محصول شامل تنوع گسترده‌ای از کالاهای فانتزی و طرح داری است که حتی زنان و مردان هم استفاده‌کننده‌ی آن هستند. انواع خودکار، مداد، جامدادی، دفترچه، دفتر و کاغذ بخش کوچکی از دنیای هزار رنگ و مدل لوازم‌التحریر هستند که همه‌ی افراد را در مرحله‌ی اول به یاد مدرسه و روزهای خاطره‌انگیز دانش‌آموزی می‌اندازند. دانش‌آموزان و نوجوانان برای انجام تکالیف، یادداشت ‌برداری، خوشنویسی و انواع فعالیت‌های مختلف نیازمند دفتر و کاغذ هستند. دفترها به‌صورت سیمی و غیر سیمی هستند، دفتر غیر سیمی دارای صحافی چسبی است. معمولاً جلد دفترها به‌صورت جلد مقوایی، ضخیم و کلفت است تا در طول زمان آسیب نبیند. 
مدل های متنوع دفتر و کاغذ
دفتر در اندازه، طرح و هزاران مدل متنوع تولید می‌شود. محبوب‌ترین مدل دفتر، دفترهای فانتزی سیمی هستند. برخی از دفترها ساده و تک‌رنگ هستند و برخی از آن دارای شکل‌ها و تصاویر کارتونی هستند که معمولاً دانش‌آموزان دبستانی به‌عنوان دفتر مشق از آن‌ها استفاده می‌کنند. تعداد صفحات دفترها موضوع مهمی هنگام انتخاب و سفارش دفتر است. بهتر است براساس نیاز دفتر را انتخاب کنیم تا در انتها کاغذی اسراف نشود. یکی از معروف‌ترین انواع دفتر، دفتر برنامه‌ریزی است. این نوع دفتر مناسب دانش‌آموزان کنکوری و دیگر افراد متعهد به برنامه‌ریزی است. این دفتر معمولاً دارای بخش‌های مختلف و تقویم است و می‌توان به کمک آن تمام برنامه‌های شخصی و کاری را نظم داد. 
کاغذ هم به‌اندازه‌ی دفتر پرکاربرد است و در همه‌ی اداره‌ها، مدارس و شرکت‌ها استفاده می‌شود. کاغذ در ابعاد و اندازه‌های مختلف تهیه می‌شود. پرمصرف‌ترین کاغذ، کاغذ a4 است که دانش‌آموزها هم از آن استفاده می‌کنند. این اندازه‌ی کاغذ برای انواع دستگاه‌ها نظیر پرینترها هم مناسب است. کاغذ سفید بسیار پرمصرف‌تر از کاغذهای رنگی است البته از انواع کاغذهای رنگی و طرح دار برای کاردستی استفاده می‌شود. کاغذ کاهی هم از انواع کاغذها است که برای طراحی و نقاشی از آن استفاده می‌شود. این کاغذ رنگی کدر و کرم مانند دارد و ضخامت هر برگ آن نسبت به کاغذهای دیگر کمتر است. کاغذ کلاسور و شطرنجی  و برگه ی امتحان هم از دیگر انواع کاغذ هستند که بسیار پراستفاده هستند. 
خرید آنلاین انواع دفتر و کاغذ
برای سفارش آنلاین انواع لوازم‌التحریر مانند خودکار مشکی، مداد، جامدادی، دفتر خط دار و کاغذ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجیکالا مراجعه کنید. دیجیکالا انواع دفتر و کاغذ برندهای ایرانی و خارجی را برای فروش موجود دارد که می‌توانید با سفارش آن‌ها از یک خرید آنلاین مطمئن و دقیق لذت ببرید. خرید اینترنتی این لوازم از سایت دیجی کالا امکان مقایسه‌ی محصولات گوناگون و برندهای متفاوت را به شما می‌دهد. یکی از برندهای معروف و فعال درزمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر پاپکو است که انواع دفتر کلاسوری، دفتر یادداشت و کلاسور پاپکو تولید می‌کند. 



مشخصات


  مشخصات

وزن-
ابعاد-
جنس بدنه-
مخزن-
زاویه تراش-
حداکثر پشتیبانی از ضخامت-


  توضیحات

توضیحات-



کالاهای مشابه


ناموجود
مدادتراش ساده
بشر شیشه ای
63,600 تومان
53,000 تومان
ناموجود
مدادتراش ساده
لیوان تاشو عروسکی-1402/2024
10,800 تومان
9,000 تومان
ناموجود
مدادتراش ساده
تراش فابر کاستل 584911 بیضی-1402/752
28,800 تومان
24,000 تومان
ناموجود
مدادتراش ساده
کلیپس مشکی
3,000 تومان
2,500 تومان
ناموجود
مدادتراش ساده
تراش استایلیش تک سوراخ-1402/650
4,800 تومان
4,000 تومان


نظرات کاربران


حامد در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ نوشته :
خیلی خوب است

پاسخ مدیر : ممنون

امتیازتان به این کالا را انتخاب کنید :




 نـــــــــــام شمـــــــا :


مشتری گرامی در صورت نیاز به مشاوره با شماره 09353312188 از 9 صبح تا 9 شب تماس بگیرید.


تکان یعنی

تجهیزات کمک آموزشی نوآوران

منو ها
کالاها
© حقوق کپی برداری برای فروشگاه اینترنتی تکان محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا