|
|
بازی کاپ کودتا-1402/7130کالاها
توضیحاتکارتهای شخصیت را باهم بُر زده و به هر بازیکن، 2 کارت بدهید. بازیکنان همواره میتوانند به کارتهای خود نگاه کنند ولی باید آنها را بهپُشت، پیشِروی خود بگذارند. کارتهای باقیمانده، بهشکلِ یک ستونِ کارتکِشی در وسطِ محوطهی بازی قرار گرفته و ستونِ "دربار" را تشکیل میدهند. به هر بازیکن، 2 سکّه بدهید. سکّههای هر بازیکن، همواره باید طوری قرار بگیرند که سایرِ بازیکنان بتوانند ببینند. سکّههای باقیمانده را بهعنوانِ "خزانه" در وسطِ محوطهی بازی بگذارید. به هر بازیکن، 1 کارت چکیدهی قوانین بدهید (در صورت نیاز به راهنمایی، میتوانید به آنها رجوع کنید). لازم است بازیکنان، پیشاز آغازِ بازی، کاملاً بر قوانینِ بازی و ویژگیهای کارتها مسلّط شوند! بازیکنی که بازیِ قبلی را بُرده، بازی را آغاز میکند!! هدف نفوذ هرگاه بازیکنی، یکیاز شخصیتهای تحتِنفوذِ خود را از دست بدهد، باید یکیاز کارتهای خود را "رو" کند. کارتهای "رو"شده، بههمانشکل، تا پایانِ بازی، پیشِروی بازیکن میمانند ولی دیگر هیچ سودی برای او نخواهند داشت! بازیکن، در هنگامِ از دستِ رفتنِ یکیاز شخصیتهای تحتِنفوذش، میتواند تصمیم بگیرد که کدامیک از 2 کارت خود را "رو" کند. بازیکنی که همهی نفوذش -یعنی هر 2 کارت خود- را از دست بدهد، به ناکجاآبادی در دوردست، تبعید شده و از بازی خارج میشود!! چگونگی بازی هر بازیکن، در هر نوبت، فقط میتواند یک "اقدام" را انتخاب کند و نوبتها را نیز نمیتوان واگذار کرد! پساز آنکه بازیکن، انتخاب کرد که میخواهد دست به چه اقدامی بزند، دیگر بازیکنان فرصت خواهند داشت تا او را به "چالش" کشیده یا با "اقدام" او مقابله کنند! اگر اقدامی به چالش کشیده نشده یا مورد "اقدامِ متقابل" قرار نگیرد، خودبهخود با موفقیت بهانجام میرسد. چالشها حتماً باید پیشاز انجامِ عملیاتها یا عملیاتهای متقابل، صورت بگیرند. بازیکنی که تمام نفوذ خود را از دست داده و هر 2 کارتش "رو" شده باشند، بلافاصله از بازی خارج میشود. کارتهای او، تا پایان، بههمانشکل باقی مانده و سکّههایش نیز نصیبِ "خزانه" میشود! بازی وقتی بهپایان میرسد که فقط یک بازیکن باقی مانده باشد کالاهای مشابهنظرات کاربران
|
|||||||||
| |||||||||
© حقوق کپی برداری برای فروشگاه اینترنتی تکان محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا |