.:: فروشگاه اینترنتی تکان - بازی کاپ کودتا-1402/7130 ::.
لیست کالاها
فروشگاه اینترنتی تکان

بازی کاپ کودتا-1402/7130

کالاها  


بازی کاپ کودتا-1402/7130
🔍
🔍


بازی کاپ کودتا-1402/7130

 

184,800 154,000 تومان
سبک بازی: بازی فکری
رده سنی: کودک، نوجوان، بزرگسال
تعداد بازیکن: بیش از هفت نفر

مشخصات کالا









توضیحات


کارت‌های شخصیت را باهم بُر زده و به هر بازیکن، 2 کارت بدهید. بازیکنان همواره می‌توانند به کارت‌های خود نگاه کنند ولی باید آن‌ها را به‌پُشت، پیشِ‌روی خود بگذارند. کارت‌های باقی‌مانده، به‌شکلِ یک ستونِ کارت‌کِشی در وسطِ محوطه‌ی بازی قرار گرفته و ستونِ "دربار" را تشکیل می‌دهند.

به هر بازیکن، 2 سکّه بدهید. سکّه‌های هر بازیکن، همواره باید طوری قرار بگیرند که سایرِ بازیکنان بتوانند ببینند. سکّه‌های باقی‌مانده را به‌عنوانِ "خزانه" در وسطِ محوطه‌ی بازی بگذارید.

به هر بازیکن، 1 کارت چکیده‌ی قوانین بدهید (در صورت نیاز به راهنمایی، می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید). لازم است بازیکنان، پیش‌از آغازِ بازی، کاملاً بر قوانینِ بازی و ویژگی‌های کارت‌ها مسلّط شوند!

بازیکنی که بازیِ قبلی را بُرده، بازی را آغاز می‌کند!!

هدف
از بین بُردنِ نفوذِ تمامیِ رُقبا و تبدیل شدن به تنها بازمانده در نهادِ قدرت!

نفوذ
کارت‌هایی که به‌پُشت، پیشِ‌روی بازیکن قرار دارند، نشان می‌دهند که او بر روی کدام‌یک از بلندپایگانِ حکومت، نفوذ دارد. تصاویرِ روی این کارت‌ها، شخصیت‌هایی را که بازیکن بر روی‌شان نفوذ دارد و توانایی‌های آن‌ها را نشان می‌دهند.

هرگاه بازیکنی، یکی‌از شخصیت‌های تحتِ‌نفوذِ خود را از دست بدهد، باید یکی‌از کارت‌های خود را "رو" کند. کارت‌های "رو"شده، به‌همان‌شکل، تا پایانِ بازی، پیشِ‌روی بازیکن می‌مانند ولی دیگر هیچ سودی برای او نخواهند داشت! بازیکن، در هنگامِ از دستِ رفتنِ یکی‌از شخصیت‌های تحتِ‌نفوذش، می‌تواند تصمیم بگیرد که کدام‌یک از 2 کارت خود را "رو" کند.

بازیکنی که همه‌ی نفوذش -یعنی هر 2 کارت خود- را از دست بدهد، به ناکجاآبادی در دوردست، تبعید شده و از بازی خارج می‌شود!!

چگونگی بازی
بازی، به‌شکلِ نوبتی و در جهت ساعت‌گرد انجام می‌شود.

هر بازیکن، در هر نوبت، فقط می‌تواند یک "اقدام" را انتخاب کند و نوبت‌ها را نیز نمی‌توان واگذار کرد!

پس‌از آن‌که بازیکن، انتخاب کرد که می‌خواهد دست به چه اقدامی بزند، دیگر بازیکنان فرصت خواهند داشت تا او را به "چالش" کشیده یا با "اقدام" او مقابله کنند!

اگر اقدامی به چالش کشیده نشده یا مورد "اقدامِ متقابل" قرار نگیرد، خودبه‌خود با موفقیت به‌انجام می‌رسد.

چالش‌ها حتماً باید پیش‌از انجامِ عملیات‌ها یا عملیات‌های متقابل، صورت بگیرند.

بازیکنی که تمام نفوذ خود را از دست داده و هر 2 کارتش "رو" شده باشند، بلافاصله از بازی خارج می‌شود. کارت‌های او، تا پایان، به‌همان‌شکل باقی مانده و سکّه‌هایش نیز نصیبِ "خزانه" می‌شود!

بازی وقتی به‌پایان می‌رسد که فقط یک بازیکن باقی مانده باشد



کالاهای مشابه


ناموجود
ظروف آزمایشگاهی
قطره ریز شیشه ای-1402/8016
162,000 تومان
135,000 تومان
ناموجود
ظروف آزمایشگاهی
کتاب دروس طلایی یازدهم انسانی کاگو-1402/4419
276,000 تومان
230,000 تومان
ناموجود
ظروف آزمایشگاهی
کارت های دید آموز
42,000 تومان
35,000 تومان
ناموجود
ظروف آزمایشگاهی
قطره چکان شیشه ای-1402/3918
9,600 تومان
8,000 تومان
ناموجود
ظروف آزمایشگاهی
پاکن هیولا- 1402/7132
3,600 تومان
3,000 تومان


نظرات کاربران


حامد در تاریخ سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ نوشته :
خیلی خوب است

پاسخ مدیر : ممنون

امتیازتان به این کالا را انتخاب کنید :




 نـــــــــــام شمـــــــا :


مشتری گرامی در صورت نیاز به مشاوره با شماره 09353312188 از 9 صبح تا 9 شب تماس بگیرید.


تکان یعنی

تجهیزات کمک آموزشی نوآوران

منو ها
کالاها
© حقوق کپی برداری برای فروشگاه اینترنتی تکان محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط طراحی و توسعه وب سایت صبا